Hamit Altıntop: Çok pislik var herkes atıp tutuyor

→ Reklamlar ←
→ Reklamlar ←

Eski milli futbolcu Hamit Altıntop, Türk futbolundaki yabancı sınırı tartışmasıyla ilgili olarak ''Bizde bir kural değişiyor, 2 yıl sonra yine değişir herhalde! Hep bir bahane üretiliyor. Temelde çok pislik var, çok toz var. Kimse buna el atmıyor herkes atıp tutuyor.'' dedi.


by via İnternethaber
→ Reklamlar ←
→ Reklamlar ←
Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski